dissabte, 7 de març del 2015

MUG CAKES DE QUICHE LORRAINE


Ja feia temps que havia sentit parlar dels mugs cakes. De lo fàcils i ràpids que eren de fer i de lo bons que estaven.
Finalment em vaig comprar el llibre de la Victoria Ballesta de "Victoria's cakes" i ho vam poder comprovar.
 Aquest en concret el va fer la meva filla Maria. Necessites una tassa, un microones i els ingredients que li vulguis posar. Ni bàscula, ni molt de temps.
Té raó la Victoria quan diu que son màgics!

Us recomano el seu obrador al carrer Laforja de Barcelona on tenen un tracte exquisit amb els seus clients i també el seu llibre per suposat!



Tot i que també vam fer el de 4 formatges us poso el que més va agradar! En el llibre en trobareu de dolços i salats!!

Ingredients (per una tassa de 230ml):

- 8 cullerades d'oli d'oliva
- 1/4 de ceba (jo no li vaig posar perque a casa no agrada)
- 4 cullerades (soperes)de nata per cuinar
- 4 cullerades de bacon talladet
- 1 ou
- 4 cullerades de formatge ratllat tipu Emmental
- 3 cullerades de farina
- 1/2 culleradeta (de postre) de llevat tipus Royal
- sal i pebre al gust

Preparació:

- Com no hi vam posar ceba,ens vam saltar el pas de coure-la amb l'oli 2' al microones.

- Un cop feta la ceba i aqui vam començar nosaltres, incorporar l'ou, batre amb una forquilla i afegir a la tassa el bacon a daus, la nata i el formatge ratllat.
 Batre molt bé amb la forquilla.


- Salpebrar i afegir la farina i el llevat. Batre amb la forquilla  perque no quedin grumolls.




-Cuinar el mug cake 2' al microones i llest per menjar.





Observacions:
- No penseu que us quedareu amb gana perque atipen molt.
- Teniu en compte la potència del vostre microones. El meu és de 600 i la Victotia recomana posar-lo en un costat de la safata perque cogui més lentament.
- Si la tasssa és una mica més petita no pujarà tant però estarà igual de bo!

6 comentaris:

  1. ME encanta que documentes bien de fotos la elaboración, lo pones muy fácil, gracias. http://www.artemaderaolivo.com/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias a ti por tu comentario. Un placer serviros de ayuda

      Elimina
  2. Segur que esta boníssim! La pinta es impredsionant! Un petó msca!

    ResponElimina
  3. Ostres Núria, jo he fet cursos amb la Victòria i és genial...tinc ganes de comprar-me el llibre...però s'acumulen...i no sabia que hi contenia receptes de mug cakes salats...Mare de Déu...tinc una llista de llibres pendents que va en augment!!! Petonarros!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs jo he conençat al contrari i ara tinc pendent fer algun curs amb ella!!!!

      Elimina