diumenge, 26 de juliol del 2015

BARRITAS DE CIVADA I XOCOLATA


Després de mirar molts blogs em vaig decidir per fer aquesta d'un blog americà i el resultat no ha decebut. Es conserven molt bé i forces dies en un recipient tancat.

Ingredients:

Les mesures estan tasses i culleradetes americanes. Podeu veure la conversió en aquesta entrada del blog

- 2 tasses de flocs de civada
- 3/4 de tassa de sucre moreno
- 1 tassa de farina per a tot ús
- 3/4 de cullaradeta de sal (un polsim)
- 1/2 tassa de mel
- 1 ou batut
- 1/2 tassa d'oli de girasol
- 2 culleradetes d'extracte de vainilla
- 1 tassa de gotes de xocolata de bona qualitat. Jo utilitzo les de la marca Hershey que no es desfan i son ideals també per les cookies


També es pot afegir   /3/4 de tassa d'ametlles, de fruits deshidratats (pinya, cireres...)


Preparació

- Escalfar el forn dalt i baix a 180ºC.

- Barrejar molt bé tots els ingredients en un bol.

- Folrar un motlle amb paper sulfuritzat i abocar la barreja. Xafar bé amb les mans i al forn uns 30' fins que les barretes es tornin daurades pels costats.



- Treure del forn i deixar refredar. Però no massa per què aixi es podran tallar millor sense que es trenquin.


2 comentaris:

  1. Que bones deuen estar! Jo en comptes de xocolata hi poso fruits secs i també són molt bones. Un berenar ideal!
    Felicitats pel blog
    Anna
    http://amossegadetes.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. A les meves filles els agradarien molt...i aquestes gotes que fas servir...de les millors del món mundial! Petonarros!

    ResponElimina