diumenge, 16 de febrer del 2014

MINICUPCAKES D'OREO


Aquesta és una recepta de l'Alma Obregon amb alguna variació i la veritat és que van dir que estaven molt bones (no va quedar-ne ni una)!
Ja sabeu que per les meves al.lèrgies jo no les vaig provar (per les traces i tot això....)

Ingredients (més de 30):

- 2 ous
- 140 gr de sucre
- 115 gr de farina
- 120 gr de mantequilla
- 2 cullerades soperes i mitja de cacao en pols (jo vaig utilizar Valor)
-1 culleradeta de Royal (de les de café)
- 60-70-ml de llet
- 6 cullerades soperes d'oreo triturades o ratllades (unes 8 galetes)

Preparació:

- Pre escalfar el forn dalt i baix a uns 60ºC
- Tamitzar la farina, el llevat el cacao i les oreo triturades (jo ho he fet amb la thermomix, però les podeu ratllar). Reservar.



- Batre el sucre amb la mantequilla fins aconseguir una textura cremosa.












- Afegir els ous, anant en compte de no posar l'altre fins que el primer estigui ben incorporat.

- Afegir la meitat de la barreja de farina i cacao, una mica de llet, barrejar i afegir la resta de farina i de llet. Vaja, fer-ho en dues vegades!


- Repartir la barreja en els motllos amb una mànega pastissera o cullera i fornejar uns 12'.





- Treure del forn i deixar refredar.


Per fer el buttercream d'oreo, jo vaig comprar un preparat de formatge que estava deliciós. El vaig comprar en una botiga que es diu "Taste of America" que està al Carrer Balmes per sota del metro de Padua.
Sols s'ha de batre, afegir una mica més de polsim d'Oreo i deixar refredar a la nevera (en una mànega pastissera) fins el moment de fer la decoració.




Si el voleu fer vosaltres podeu anar aqui.

I el resultat!



4 comentaris:

  1. Mmmmmm....i que bé s'aguanten aquestes càpsules sense motlle d'enfornar a sota! Han de ser de molt bona qualitat! Petons!

    ResponElimina
  2. Semblen boníssims, Núria! I aquest frosting d'oreo sí que m'agrada!!

    ResponElimina
  3. mmm que rico. Me hao seguidora desde ya y te invito a que te pases por mi blog, un besazo desde

    http://lospastelitosdebea.blogspot.com.es/

    ResponElimina