diumenge, 18 de novembre del 2012

PA DE PESSIC


Ingredients:

- 3 ous mitjans
- 200 gr de farina de força (de reposteria)
- 200 gr de sucre
- 100 gr de nata liquida
- 100 gr de mantega
- 1 sobre de llevat Royal o un sobre de llevat de gasosa ( jo el vaig comprar al Mercadona i son dos sobres que van junts.
- un rajoli d'anis

Preparacio

- Barrejar els ous, el sucre, la mantega fosa i el rajolí d'anis.
- Afegir la nata i barrejar.
- Per últim incorporar la farina i els dos sobres de gasosa. Barrejar bé.
- En un motlle untat amb amantega abocar la barreja i repartir el sucre per sobre. Ser generòs (farà una crosta boníssima).
- Amb el forn ja calent coure a 160ºC coure uns 35'. Punxar per veure que està fet.
Com sempre, dependrà del dorn, doncs el meu amb 15' va estar fet.

Jo vaig fer la barreja amb la thermomix:
1- Posar la papallona en el got i afegir els ous, el sucre, la mantega a temperatura ambient i l'anis. Programar 3' a V3
2- Afegir la nata i barrejar 1' a V3
3- Treure la papallona i incorporar la farina i elssobres de gasosa i barrejar de 10 a 20'' V6. Integrar amb l'espàtula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada