dimecres, 25 de juliol del 2012

CARROT CAKE: PASTIS DE PASTANAGA



Ingredients:

 - 150 gr d'ous (3un.)
- 225 gr oli
- 375 gr de sucre moreno
- 250 gr de farina
- 5 gr de royal
- 375 gr de pastanaga
- 40 gr de nous
- 30 gr de panses
... una mica de canyella en pols
(sense fruits secs també queda deliciós)

Preparació:

 Els ous i el sucre a batre. Seguidament l'oli a poc a poc, seguit la pastanaga ratllada , despres la farina i el royal i per ultim els fruits secs amb la canyella en pols!
El forn a 170ºC uns 25-30 minuts!( ja sabeu, depent del forn). En el meu cas, ha tardat en fer-se 1h i 20'

GRÀCIES LAURA

2 comentaris:

  1. Ostres, pastís de pastanaga amb fruits secs! Ha de ser boníssim!!! Jo tinc ganes de fer-ne un de pastanaga i xocolata, encara que sembli una mica atrevit! M'encanta Núria!

    ResponElimina
  2. A veure si el fas!!!! Em crida molt l'atencio!!!!!
    Ptons

    ResponElimina