dimarts, 21 de febrer del 2012

TIRAMISU



Ingredients:

- 250 gr de formatge Mascarpone (jo vaig utilitzar formatge fresc batut del Mercadona i el resultat va ser exquisit)
- 4 ous
- 60 gr de sucre
- 250 gr de "savoiardi" que son melindros secs. També es poden utilitzar melindros.
- una copeta de conyac(opcional). També es pot posar licor Amaretto
- 4 tasses mitjanes de café ( jo he utilitzat instantani)
- cacao en pols (jo utilitzo Valor)

Preparació:

- Preparar el café. Disoldre el café en aigua calenta. Reservar.


- Batre els rovells d'ou amb el sucre.













- Afegir el formatge i remenar fins aconseguir una consistència cremosa.











- Muntar les clares a punt de neu i barrejar amb l'espàtula a la barreja anterior.




- Si es posa el licor, barrejar amb el café i sucar els melindros.


- En una safata posar una capa de crema, una capa de melindros sucats amb café, una altra capa de crema, una de melindros i acabar amb una de crema.





















- Tirar cacao per sobre i deixar reposar unes hores a la nevera. Jo la vaig fer el dia abans i així guanya en consistència.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada